annonse

Perfekt langturbil – for to

TURBIL
TURBIL: Porsche 911 er ein perfekt turkamerat, så lenge ein avgrensar talet på turdeltakarar og mengda bagasje. (Foto: Morten Abrahamsen)
BULAR UT
BULAR UT: Dei bakre hjulbuane er like tydelege som dei var på den første 911 Turbo-versjonen frå 1970-talet. Elles blei det registrert 104 nye 911-ar i Noreg i fjor, faktisk var 911 den modellen som hadde høgst salstal av Porschane med berre bensinmotor. (Foto: Morten Abrahamsen)
KLASSISK
KLASSISK: Dagens 911 har frontlykter som minner om dei aller første 911-utgåvene som kom for meir enn 50 år sidan. Men det er moderne saker. Testbilen har LED-matrix hovudlys. (Foto: Morten Abrahamsen)
VARIANTAR
VARIANTAR: 911-modellen som blei lansert i år, er tilgjengeleg som Carrera S med to- eller firehjulstrekk og med hardtop eller kabriolet. I tillegg finst spesialutgåva Speedster til 3,5 millionar og GT3 RS til 2,7 millionar. 911 Turbo kjem snart. (Foto: Morten Abrahamsen)
AKTIV
AKTIV: Bilen har aktivt understell, og for første gong blir 911 levert med ulike dimensjonar på for- og bakhjul. Han har 20-tommar framme og 21-tommar bak. (Foto: Morten Abrahamsen)
NY HEKK
NY HEKK: Lysstripa bak skil dagens 911 frå forgjengaren. "Grillen" på hekken kan vippast opp til ein spoiler. (Foto: Morten Abrahamsen)
FÅ KNAPPAR
FÅ KNAPPAR: Det aller meste av funksjonar er samla på skjermen i midten. Det ser stilig ut, men er ikkje alltid like praktisk. (Foto: Morten Abrahamsen)
Porsche 911 Carrera 4S

+ Veldig få bilar klarer å vere skikkeleg gøyale på ein svingete veg, utan å vere bråkete og slitsame på transportetappane. Det ser ut til å hjelpe med ei over 50 år lang historie.

  • Morten Abrahamsen


annonse